Lycka

Känner just nu att jag har ett så härligt lyckorus i hela kroppen! Känner att jag är såå lycklig, det finns ingen igentlig "anledning" Jag bara är det! Och det är en såå härlig känsla... hoppas verkligen att det håller i sig länge!
Det gäller ju att ta till vara på livet och leva Här och NU och jag försöker verkligen göra det, hitta "god bitarna" i vardagen och bara njuta av det, det behöver inte var så märkvärdiga saker!

Det kan till exempel vara en härlig kopp te i sängen på lördag morgonen...



Eller gå ut och njuta av en härlig promenad i solnedgången och bara känna alla härliga dofter



Sitta och titta på havet och kanske se solen gå ner



Eller sitta uppkrupen i soffan med en bra bok och tända ljus



Det finns så mycket som man bara tar för givet att man inte tänker på hur underbart det är!

Naturligtvis är jag ju ju överlycklig över mina underbara "ungar"! Dom är helt klart det bästa som hänt mig och jag Älskar dem över allt annat!



Sen har jag ju min Älskade Kärlek som jag heller inte skulle klara mig utan... Puss på dig!



Jag känner även en otrolig lycka när jag befinner mig på min älskade ö och får "skrota" omkring "där hemma"




Fortsätt att njuta av din dag!
Lev Här och NU!
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0