Moln

Hittade det här, som jag tycker, häftiga fotot på ett moln som jag tog i sommras.  Sommras.. det låter som om det skulle ha varit en evighet sen, ändå är detta bara min 3:e jobb vecka efter min semester! Ja ja, det känns som det var mycket längre sedan med tanke på att det redan är höst ute!! Även om jag gillar hösten så vill jag inte ha den ännu.



Ett stort ensamt moln på en klarblå himel! Visst blir man sugen på att bara gosa in sig i molnet. Eller som när man var liten och önskade att molnen skulle trilla ner, så man kunde hoppa i dom! :)

Nu fortsätter jag att njuta av kvällen! Massor av tända ljus överallt, fördelen med att det är "höst" ute, det syns när man tänder ljusen.



Ha en fortsatt underbar kväll! I morgon är det tordag och bara en dag kvar till helgen! Härligt!

Njut av Livet här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0