Härliga veckor

Åhh... vilka härliga veckor jag har haft!
Men nu är jag hemma hemma igen, vet inte vad jag känner för detta? Klart att det är skönt att vara hemma men när man haft det så gott som jag haft det så hade det varit härligt att vara kvar...



En av dessa härliga solnedgångar! Jag kan stå och titta på dessa kväll efter kväll, får liksom inte nog! Lika är det med stjärnorna, när det är helt mörkt runt omkring (eftersom det absolut inte finns några gatlysen eller andra lysen som stör) Jag står där och tittar rakt upp i himmlen tills jag blir helt stel i nacken och dra in den härliga sommarnatts doften! Jag bara ÄLSKAR detta! För mig är detta en del av sommaren...

Lilla lillasyster kom med döttrarna Ebba och Hilda och det blev riktigt trångt i Friggan när vi skulle sova där allihop!edn det gick hur bra som helst :)



Vi har också haft helt underbara dagar på stranden njutit av sol och varma vindar! Det har varit hur härligt som helst...





Har även varit ute med mina "systrar" Var ju tvungen att visa lilla lillasyster Kallis och After beach.


Mina bästa systrar <3



Som sagt jag kan bara sammanfatta detta med att detta har varit kanon veckor!
Det enda jag saknat är min Kärlek!

Ha det underbart och Njut av Livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0