En helt vanlig tisdag

Tänk vad härligt att solen visade sig idag! Så mycket lättar allt blir när det lyser från himlen, även om man jobbar! Det känns liksom underbart :)



Idag har Anna och jag varit och tränat på gymet, så härligt att vara igång igen. För min del så känns det som evigheter sen jag tränade, men nu så... Få se hur mycket det känns i musklerna i morgon? Men då vet man att det gjort nytta :)



Vi har även hunnit med en fika på Millas, Anna bjöd mig efter jobbet eftrsom hon ändå var i stan för att "titta på folk"...



Ha en fortsatt härlig dag och njut!
Kram






Kommentarer
Postat av: SaraFia

Vill också fika på Millas och hälla solroskärnor över salladen!

2011-08-17 @ 10:08:01
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0