Lamp fynd!

Måndag kväll, alltid lika gott när första dagen på veckan är slut, sen går dom andra dagarna kanon fort och vipps som det är så är det Härliga fredag och helg igen!

Den här helgen som varit har verkligen varit kanon! På fredagskvällen var det 20års kalas på Granis då Hampus fyllde år.
Lördagen började med mysfrukost med färska frallor en stor kopp te, smp och Ring så spelar vi på radion! Detta avnjöt jag på min balkon. Det var varmt och härligt så det gäller ju att passa på. Det kanske inte är så länge till man kan äta frukost ute!?

Sen bar det in till stan för att shoppa loss med bästa Carina kompis! Det blev mest inrednings shopping, jag fyndade bla en, tycker jag, jättefin lampfot på loppis (10:-) Och en ny skärm från Ikea, när vi var där i söndags.
Nu lyser den jättefint i mitt sovrummsfönster :)



Det blev även inköp av härliga "färska" blommor!



Kvällen tillbringade jag uppkrupen i soffhörnet tillsamman med min bok, Jag ska fånga en ängel av Håkan Östlund. Kärleken var i väg på End of summer i Emmaboda/Kalmar och Anna var på sitt håll. Kan bara konstatera att detta var en precis så lugn och skön helg som jag behövde...
Tittade nämligen i almanacka och varje helg i hela september är uppbokade med olika festligheter! Massa roligt att se framemot :)

Njut och Lev här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis!

Wow, vad snygg din lampfot är!

Min svarta lampa med prismor blev sketasnygg oxå.

Hoppas vi kan göra om vår shoppingdag när hösten ligger som en våt filt över mig, så jag piggnar till!

2011-08-30 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0