Kvällssol och spegelblank sjö

Idag har jag jobbat min sista dag innan min semester börjar! Jag hade sån tur att jag fick flexa dom två sista timmarna,vi lottade och jag var en av dom som vann, så jag köpte mig en trislott på vägen hem, men kom på nu att jag glömt att skrapa den....Hoppas hoppas, på en stor vinst!

Kvällen kunde inte ha börjat mycket bättre, molnen skingrades från himeln, solen tittade fram och vattnet låg nästan spegelblankt!



Anna och jag satte oss i varsin brasse nere på Uffe beach och bara njöt!!
Tänk så härlig den sveska sommaren kan vara när den visar sig från sin bästa sida :)



Nu ska jag fortätta att njuta av kvällen men inomhus, om några timmar ska jag in till stan för att hämta Sara som kommer hem över helgen för att följa med till Kalmar imorgon och titta på The Ark och Håkan Hellström!

Lev Livet och Njut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0