Välkommen till min nya blogg!

Nu blir det lite nystart för min nya blogg! Eftersom jag är en stor livsnjutare så kommer det handla mycket om hur härligt livet är! Det gäller bara att se och ta till vara på alla tillfällen!



Som ikväll tex, regn o rusk ute, trots att det är mitt i sommaren, men då är det inte fel att krypa upp i soffan tända lite ljus,dricka en stor kopp te, bläddra i en tidning och bara njuta! Snart tittar solen fram igen! :)



Imorgon jobbar jag min sista dag innan semester, 3 härliga veckor att se fram emot, bara ta det lugn, inga måsten utan bara ta dagen som den kommer! Njuta o ha det gott!



Hoppas att ni kommer att trivas med min nya blogg! Vore roligt om ni kommenterar vad ni tycker...

Lev livet Här och Nu!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

Du kan lysa upp vilken grå vardag som helst Petra. Ska komma tillbaka hit ofta för att hämta inspiration och glädje.



Kram

2011-07-21 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0