Höstfärger

Ikväll är der verkligen riktig höst ute, det blåser och, tycker jag, är kallt ute men som jag skrivit många gånger tidigare och ni vet vid det här laget, så Älskar jag hösten!! Mest är det alla fina färger på träden men också att sitta inne och höra hur det blåser ute, precis som det gör nu. Jag känner något slags innre lugn, inget dåligt samvete av att sitta inne och mysa. Men sen när våren och sommaren närmar sig så är det precis lika mysigt med den som när hösten kommer!







En annan sak som är härligt med hösten är när löven fallit ner och man kan gå och sparka i dem och det bara virrvlar omkring! Sen lukta hösten riktigt gott! Friska härliga dofter och jord!



Min nya fina te kopp som är så härlig att dricka ur, fick 2st nu när jag fyllde år så. Jag är ju lite svag för rött, tycker att det piggar upp så mycket med röda detaljer :)

Ha en fortsatt härlig kväll, njut och ha det gott!
Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0