Mystofflor

Jag bara måste visa mina helt underbara härliga tofflor som jag fått av Sara. Hon hittade dem när hon var i London tidigare i höstas och jag bara älskar såna här tofflor.... Så nu strosar jag omkring här hemma med små lamm på fötterna :)



Tidigare hade jag ett par tofflor som såg ut som grodor... men tyvärr så uppslitna att dom inte går att använda mer, men jag har så svårt att slänga dem, så dom står fortfarande i ett hörn och väntar på.... ja, att jag ska slänga dem förmodligen?! Få se när detta blir av?

Men håll med om att dom verkligen är söta? Vem skulle kunna motstå att ha såna på fötterna? Inte jag iallafall! Kan tala om att dom är riktigt varma att ha på sig, passar ju perfekt nu när kylan börjar komma.

Ha det bäst och va rädd om dig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0