Skogspromenad

Efter en natt med knappt några timmars sömn tyckte döttrarna att jag skulle följa med dem ut i skogen och bara sätta mig på en stubbe och ta det lugnt! Sagt och gjort, jag följde med, dom hade fixat en termos med te till mig så det vara bara att ta på stövlarna och sätta sig i bilen.
Det var verkligen rogivande att sitta där och bara känna lugnet runt omkring, precis vad jag behövde!! Vilken tur att jag har så förståndiga döttrar <3





Ansgar trivdes jättebra i skogen och det var mycket att upptäcka! Nu ligger han och sover och har gjort sen vi kom tillbaka från skogen!



Ett och annat blåbär fanns kvar men vi hittade även en, tror jag, Blomkåls svamp? Fast jag har ingen aning, vet att det finns en svamp som heter så och tyckte att det skulle passa på denna! :)



Det gäller ju att njuta av det fina höstvädret så länge det varar, snart kanske det blir höst på riktigt!



På vägen hem tyckte Ansgar att han hittat den perfekta platsen att ligga på i bilen... på instrumentpanelen! Men det blev inte långvarigt, han flyttade bak till baksätet igen.

Ha en fortsatt underbar kväll Njut och ha det gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0