Ännu en härlig höstdag!

Idag vaknade jag till en helt underbar morgon. Befinner mig just nu i mitt älskade Hejnum, och när jag slår upp ögonen så och tittar ut genom fönstret som är precis bakom sängen, så ser jag en klarblå himmel... Förtsa tanken som kommer är "Stranden idag eller?" innan jag kommer på att det är höst och inte alls läge för en strand dag!
Var bara tvungen att ge mig ut och fota lite, så på med en tjocktröja och ut i pyjamasen... medan det fortfarande var frost kvar i gräset!







Jag har verkligen haft  härliga höst dagar varvat mellan trädgårds jobb och stadstur... sen har det blivit en massa "bara vara" stunder, vilket jag verkligen behöver just nu! Då finns det inget bättre ställe att vara ner på än här!!




Mitt nya "måste" på fika fronten... Chai latte! Så himla gott! och gärna nått gott till det! :)

En helt underbar himmel när solen tillslut gick ner, hoppas på en lika härlig dag i morgon!



Nu ska jag sätta mig framför brasan en stund och bara njuta av värmen och "spraket"!

Ha en fortsatt härlig kväll!

Lev livet och Njut!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0