Förkyld :(

Idag är det honungsvatten som gäller varvat med en och annan kopp te, bafucin och echinagard!
Vaknade med en ömmande hals och har svårt att svälja, inte kul :( Jag har varken lust eller tid att vara sjuk!
Nu ligger jag i soffan upp bullad med kuddar under huvet, med en varm filt om mig och te koppen bredvid, hoppas orka läsa lite i min nya bok...



Tur att jag har min Kärlek som kom hit på lunchen och hade med sig lite mat och halstabletter :)
Nu ska jag dricka mitt te och sen blir det nog att sova lite... och hoppas på att detta snart går över!!
För det är väl vila och värme som gäller?

Ha det bäst och va rädd om dig!
Kram



Kommentarer
Postat av: SaraFia

Åh, hoppas verkligen du blir frisk snart! Bara 8 dagar kvar tills vi ses!! :D

2011-10-19 @ 20:13:21
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0