Mina älsklingar

Jag har verkligen världens bästa "ungar"! Jag fattar inte vad jag skulle göra utan er... Ni är helt klart det bästa som hänt mig! Älskar er!!



Idag när jag kom hem efter en extra lång jobbdag, så stod maten färdig på bordet och nybakta bullar på bänken!
Så nu sitter vi alla mätta o goa i varitt soffhörn och äter nybakta bullar! Mumms va gott!



Idag har det varit ännu en dag med helt underbart väder, så jag tog mig en runda på lunchen för att få njuta av både sol, värme och ljus! Helt underbart, hade kunnat tillbringa hela eftermiddagen ute, hoppas att det kan vara lika bra väder till helgen också :)



Jag bara älskar hösten och alla löven som har så fina färger eller att bara få gå och sparka bland dem så de flyger och virvlar runt!



Nu blir det en bulle till, för dom var sååå goda!

Njut av livet och ha det gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0