Fullspäckad helg

Så var denna helgen avklarad, den gick i ett ruskigt tempo! Men dat var också fullspäckat på schemat... Så denna vecka har jag bestämt att ta det hur lugnt som helst. Känner att jag behöver det :)

Var en snabbis i stan i lördags för att köpa en pressent men.... jag kom hem med mycket mycket mer! Nästa alldeles för mycket, fast bara nästan!



På kvällen var det dags för lite Kräftskiva hos lilla lillasyster. Det var hur mysigt som helst, massor av god mat, snappsvisor och mycket skratt! Precis som det ska vara



Söndagen var det dags för Namngivnings cermoni. Det var Ellen som skulle få sitt namn Ellen. Hon är verkligen ett riktigt litet charmtroll, pigg och glad hela tiden inte en ledsen min på hela tiden.



Åhh.. det bästa av allt jag fick träffa min allra bästa "sommar syrra", eftersom hon är mormor så är jag "sommar mormor" Haha... Det gäller att ta tillvara på allt!



Nu är det är bara att ta nya tag och se till att detta blir en lika bra vecka som förra!

Lev livet här och nu!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0