Mys höst

Ikväll har det varit en lugn kväll i soffhörnet! Så himla skönt :)
Vad hade jag gjort utan mitt soffhörn??



Jobbade länge idag, så jag var inte hemma förrän vid 7 tiden, så jag tyckte inte att det var någon idé att vara "präktig" ikväll, det får vänta till en annan dag! Vad jag har lärt mig så försvinner inte dammet i hörnen eller att tvätten lägger in sig själv i skåp och lådor... det finns kvar tills jag har lust att ta tag idet! Åh det hade jag inte ikväll!!



Hade en tanke tidigare idag att jag skulle ha gett mig ut och gå en runda när jag kom hem, men då regnade det, så det blev, som ni förstår, ingen runda!
Fast jag tycker att det börjar bli så mysigt härligt ute! Löven som ändrar till härliga färger. Jag vet att det är många som bara hatar hösten! Men jag bara älskar den <3 Ända fram till typ november när alla löven fallit av och det börjar bli grått och trist. Men fram tills dess gäller det att njuta!!

http://partypinglanpe.blogg.se/images/2010/img_0558_107791044.jpg

Ha en fortsatt härlig kväll och en härlig dag i morgon!

Lev livet och njut!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0