Mom´s hotel

I helgen har jag har haft alla mina älsklingar hemma i helgen, helt underbart <3



Har för övrigt hittat den perfekta skylten som jag satt upp här hemma! Tycker att det säger allt...



För min del blivit mycket kökstjänst ihelgen , men det är det värt, att få skämma bort sina älsklingar, speciellt när man inte träffas så ofta. Så en massa god mat har det blivit. Påskafton blev det en påsk bruch efter att påskharen hade varit på besök, sen fortsatte det med en härlig lammstek med potatisgratäng till middag




Vi har även varit ute i skogen och "rastat" Ansgar. Martin och jag passade på att prommenera hela vägen hem, vilket var välbehövligt!



Nu är det dags att ladda för en ny härlig vecka, även denna vecka blir en kort vecka, 4 dagar sen är det helg igen!

Ha det gott och njut!
Lev livet här och nu!
Kram











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0