Trädgårdsarbte

Igår kväll/natt anlände jag till min älskde ö! Så härligt att vara här igen :) Jag njuter av varje minut jag är här.
Dagen har bjudit på helt underbart väder, sol från en blå himmel och knappt några moln!Kan det bli mycket bättre?
Så...dagen har tillbringats ute i trädgården, räffsat löv, klippt ner ett björnbärs snår och lite annat ditt och datt. Men jag har också hunnit att sitta och njuta av solens underbara strålar!


Hittade även små blåsippor på heden = Vår!

Hittade även dessa två "filurer" på en annorlunda ljugarbänk...

Blommor har planterats

Efter en härlig dag kommer en härlig solnedgång och jag bara njuter av de härliga ljuset!

Nu ska jag sätta mig framför kaminen och njuta av värmen och spraket och fantisera om detta "monster"! Håll med om att detta mycket väl skulle kunna ha varit ett moster med lysande ögon och ett sprknde läte! Inte undra på att barn var rädda förr i tiden när dom skulle gå och lägga sig....


Har haft en helt underbar dag i mitt paradis! Synd bara att man ska hem i morgon..- men snart är jag tillbaka igen!

Ha det underbart, njut och ha det gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Haha är morfar jättelånghårig? :p hoppas du hann med och klippa honom ^^

2012-04-14 @ 22:03:31
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0