Hemma från mitt Paradis

Nu är jag hemma efter tre super härliga veckor i mitt Paradis!! Det var med sorgset hjärta jag lämnade "öjn" igår! Alltid lika deppigt att åka hem, det har jag alltid tyckt och detta resulterade i att  när jag var liten så sprang jag ut på heden och gömde mig sista dagen i hopp om att inte bli hittad och därför få stanna kvar! Kan säga att jag alltid blev hittad....




Det jag redan saknar är mina härliga mornar ute på den stenlagda uteplatsen där solen letar sig fram genom äppelträdet och jag sitter uppkrupen i stolen, knappt vaken, med en stor kopp te och njuter av en stilla morgon i väntan på att resten av familjen ska vakna (tro det eller ej men jag är oftast uppe först tillsammans med min Papi) Jag tycker att detta är hur underbart som helst och tar gärna fram detta minne vintertidnär det känns grått kallt och ruggit.



Nu har jag ytterligare några dagar kvar på semestern innan det är dags att börja jobba igen, dessa dagar ska jag verkligen ta tillvara på.... bara njuta och ha det gott!

Livet är här och Nu!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0