SPA på Kosta Hotell

Har haft en helt otroligt rolig och härlig mel med min absolut bästa vän A-C på Kosta Boda Art Hotell.
Vi chekade in i går lunch och började med lite sallad och ett glas vitt i Glasbaren, sen var det bara att byta om och bege oss ner till SPA avdelninge där eftermiddagen tillbrinngades. Vi bara njöt och hade det gott!!
Ute var det ett riktigt regn o rusk väder... vilket gjore det ännu mysigare att ligga inne i värmen o mysa!






Efter en härlig eftermiddag var det dags att dressa om för kvällens festligheter/party!


Visst hittade jag en snygg hatt... eller inte? haha :) Men den passde mig perfekt!

Vad vore livet utan bubbel...?

To be, or not to be...

Som sagt detta har varit en helt otroligt rolig helg och med all rätt så är jag ganska trött ikväll, men det är det helt klart värt! Det gäller att ta tillvara på livet och leva här och nu!
I morgon startar en ny spännande vecka att ta till vara på.

Njut av livet och ha det gott!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0