Vårkänslor

Det är så härligt när man får den där underbara kännslan... LYCKA i hela kroppen! Man vill bara hoppa omkring skutta o skratta! Det bubblar i hela kroppen! Kan det vara vårkänslorna som kommer? Det är så härligt nu när det är ljust på morgonen när man kör till jobbet och även när man kör hem, helt underbart!! Och ljusare kommer det att bli :) När man går ut på morgonen så hör man fåglarnas kvitter, åhh... det är så mysigt!
Jag tror att den är på G nu.... VÅREN!! (även om det kommer att bli ett och annat bakslag)




Idag har jag en ledig dag och jag har precis ätit klart frukosten... inget stress är inte! Tänkte att jag skulle "skrota" omkring är hemma en stund och sen åka in en runda till stan tillsammans med AnnaPanna.
Och ikväll ska jag bara mysa o ha det gott tillsammans med Kärleken!


Jag kommer att köpa et sort fång med färglada tulpaner med mig hem från stan, detta är verkigen vår och man blir så glad av att se dem där dom står på matbordet!

Ha en fortsatt underbar dag och helg!
Njut och ha det gott!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0