Solig "Mello" helg

Har haft en helt undetbar helg! Har bara tagit det lugnt och inte gjort för mycket...
Gårdagen tog jag som den kom, nästan, förutom kvällen som var bokad för Melodifestivalen på Vida Arena!
En häftig upplevelse att vara på plats och se allt som sker runt omkring... massor att titta på!!



Annars har jag tillbringat mycket tid ute. Det gäller ju att ta till vara på solen strålar när dom för en gångs skull visar sig när det är helg och ledigt! Satt tom ute på trappen i lä, dock fullt på pälsad med jacka, termobyxer, mössa, halsduk och en filt om mig och bara njöt av solen! Kan säga att det va riktigt mysigt :)









I morgon startar en ny vecka med orörda dagar som ska fyllas med en massa spännade saker!
Har inte mycket planerat så det kan bli spännande och se vad mina dagar fylls med, förutom jobb då.

Ha det gott och va rädd om dig!
Lev livet här och nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0