Mor och dotterkväll...

En härlig och lugn helg börjar gå mot sitt slut! som vanligt har den gått aldeles för fort...
Hade gärna haft någon dags ledigthet till.
Men i morgon börjar en ny vecka med nya mäjligheter, och eftersom tiden går så snabbt så... vipps är det fredag eftermiddag och helg igen <3

Just nu sitter jag uppkrupen i mitt soffhörn med en stor kopp te efter att ha varit ute och gått en runda tillsammans med Kärleken, önskar dock att jag haft en öppen spis så jag kunde tänt en brasa!



Igår kväll var det Mor och dotterkväll <3 Kärleken var på hockey så vi passade på att hyra riktiga "tjejfilmer" och kröp upp i soffan efter en härlig middag som bestod av wiskeyflamberad entrecôte med klyftpotatis och dijonsenapssås och ett glas rött till det!



Sen var det bara att krypa upp i soffan och mysa till fimerna



Ha en fortsatt härlig kväll, Njut och ha det gott!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0