Jobbe? Naj, semestá!!

Jag vet att det var jättelänge sedan jag var här inne och skrev ett inlägg!men jag lovar att jag ska bli bättre och speciellt nu när jag har min semeter :) 4 härliga veckor att se fram emot och jag ska göra så lite som möjligt eller rättare sagt jag ska bara göra det jag vill och känner för!



Dagen har varit härlig, började med att jag blev serverad te på sängen av Kärleken, så skönt att bara få ligga kvar och dra sig, inte behöva upp och stressa iväg!



Efter frukosten satte jag mig på balkongen och njöt av solstrålarna som behagade att titta fram och passade samtidigt på att läsa några sidor i min bok. Har en hel trave med böcker som jag tänker läsa under semestern, är det något jag tycker är avkopplande så är det att sätta mig, gärna ute, och läsa.

Har även träffat hunnit med att träffa bästa Boddan idag på en fika, alltid lika mysigt att träffa henne och få prata av sig!



När jag kom hem i går efter jobbet så väntade Kärleken med ett glas chmpagne för att fira semestern, sen blev jag bjuden på middag inne i stan. Jag har verkligen världens bästa Kärlek <3



Nu får vi bara hoppas på att dessa härliga veckor även kan bjuda på härligt väder! Så man kan njuta vid strandkanten, ta dagen som den kommer och bara ha det gott!!

Få se vad morgondagen kommer att bjuda på, men det blir säkert en lika mysig dag som idag!

Njut av livet, lev här och nu!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0