Söndags utflykt

Äntligen så är jag på min älskade ö! Lika härligt att komma hit varenda gång, det är verkligen något speciellt... käner hur lugnet kommer och man bara är!
Vi kom lördgskväll och strax efer att vi anlänt så öppnade sig himmlen och regnet bara öste ner, det var som om någon öppnade en vattenkran! Igår söndag så passade vi på att göra en liten utflykt.

Vi börjademed att besöka Dunbodi i Dahlhem, ett helt otroligt stäle om man gilla att se tillbaka på gamla tider...
Kan man bli annat än nostalgisk när man ser detta ( känns som jag skulle vara 100år när jag säger så!? haha)


 
Efter det var vi lite fikasugna så det blev Wallins conditori i Katthammarsvik...


... och avslutade nere vid hamnen, det blåste verkligen ganska friskt!


Väl hemma så njöt vi av en härlig kväll, med som vanligt en härlig solnedgång!

Idag, måndag, har det varit bra väder sol och lite moln även om det idag också blåste friska vindar, men satt man i lä så var der riktigt skönt, så där har jag tillbringat dagen med at läsa ut min bok! Detta är vad jag kallar semester...

Även ikväll kommer det att bli en härlig solnedgång och jag hoppas på ännu en härligt solig dag i morgn!!

Njut av Livet och ha det gott!
Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0