Mysonsdag inne

Idag blir det att ta dagen som den kommer, i alla fall fram till kvällen, då vi är bjudna in till stan på lite grillning. Fick en inbjudan sent igår kväll om vi var sugna på detta, och det är klart att vi va!

image description

Tyvärr så är vädret inte så bra idag, så det blir att sitta inne och gotta sig, läsa min bok och dricka te ramför brasan (när man läser detta skulle man kunna tro att det är mitt i vintern och man sitter inne och kurar, men så är det inte, det är mitt i juli månad!!)



Igår var det dessto finare väder, härligt och soligt! Vi tog en tur in till stan på em och bara gick runt och tittade, tog en fika och bara hade det gott! Kvällen avslutades här hemma i mitt "Paradis" var ute och gick en runda och det doftade av härliga sommardofter, såna som man skulle vilja spara och ta fram i vinter!



Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp i soffan med min bok och bara mysa! Det gäller ju att kunna njuta av dagarna även om det inte är sol och varmt ute!

Njut av livet här och Nu!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0